Norsko den VI. – Oslo a Brémy – letiště

Ráno jsme se vzbudili na letišti, zašli na informace, zjistili jak se vlakem dostat do města a šli koupit lístek do automatu. Fidorce to nešlo, takže sem zase platil za ni … Ona má super kartu, že může platit všude na netu bez poplatků, ale po Norsku s ní měla celkem problémy (Visa electron).

Z letiště do Osla

V automatu jsme našli další 2 lístky – řek jsem si, že by nebylo špatný je prodat a tak si přivydělat — jako naschvál ale kolem zrovna nikdo nešel asi 10 min. Tak jsem si řek, že někdo si to užije spíš než my a vyrazili jsme na vlak aby nám neujel. Během necelý hodinky jsme byli na hlaváku v Oslu. Měl jsem hlad jak pes, ale Mekáč(nejlevnější jídlo hambáč za 10NOK~25Kč) byl ještě zavřenej, tak jsme si koupili jídlo v sámošce. Dali jsme si dobrej sejra s bramborovejma plackama – moc dobrý :). Venku chcalo, tak jsme na nádraží ještě chvilku živořili a podřimovali v sedě. Pak jsem ale řek, že to takhle dál nejde a vyrazili jsme se podívat do jednoho známého parku v Osle. Už pršelo jen maličko, tak to nebylo tak hrozný. Park byl asi hodinku pěšky od nádru.  Dorazili jsme tam a byli jsme rádi, že jsme šli – bylo tam moc hezky a park byl vyzdobenej sochama nahých lidí – dost zajímavý. Jen tam na mě bylo moc turistů. Už byl čas, tak jsme se otočili a vrátili se na nádraží, kde jsme si koupili lístky na letiště “Oslo“ TORP. Ještě jsme měli asi 40min, tak jsme šli prožrat zbytek hotovosti do mekáče. Vzali jsme vlak, po vlaku krátkej autobus a už jsme byli na letišti. Tam nás čekali asi 3 hodiny nudy a čekání na letadlo… ale po těch všech stresech jsem to celkem i ocenil. Vyčekali jsme ukrutnou frontu na odbavení a vydali se k naší bráně – po chvilce jsme ulítli z Norska zpátky do Bremenu.

Brémy

V Brémách jsme byli asi v 7 hodin a letadlo nám letělo další den v 6.30. Vyrazili jsme teda do města – nakoupili jsme jídlo a udělali si piknik v parku. Trochu mě naštvali v místní sámošce, protože ceny naprosto neseděli se zbožím, tak se v podstatě nedalo zjistit kolik co stojí – ani podle čárovýho kódu. To se Němcům moc nepodobá.  V parku jsme si dali pořádnej paprikáš a bouchli šáňo jako správný houmlesáci. Všechno nám po Finsku a hlavně Norsku připadalo levným takže Německej Penny market byl pro nás cenovej ráj – Šáňo pak už není problém :D.

Spaní na letišti v Brémách

Po pikniku jsme se vrátili na letiště – Fidorka se mi zmínila, že ho prej na noc zavíraj – to je něco s čím sem nepočítal, takže jsem ani nesháněl v Brémách ubytování. No jednu noc jsme už prochodili, tak prochodit venku zavíračku na letišti jen od 11 do 3 nebude takovej problém. Každopádně jsme na to letiště šli to aspoň zkusit. Měli tam moc pohodlný sedátka – asi nejpohodlnější ležení na letišti vůbec co sem kdy zkusil. Za chvilku jsme usli a probudil nás pán se psem … nebyl to ani pes – to už bylo spíš tele – fakt pes jak kráva :D.  Pán po nás chtěl vidět letenky. Když viděl, že máme let na zítřejší ráno, tak jen řek Ales OK a bylo. Mohli jsme zůstat. Takhle tichý letiště jsem nikdy nezažil … v celý obrovský hale nás bylo snad jen 10 a slyšet bylo jen chrápání chlápka na vedlejší lavici :D.  Ráno když jsme vstávali v 5, tak už byl všude kolem zase živej ruch.