Rakousko 2024 Eisenerz

Jako tradičně se chystáme na dovolenou do míst, o kterých víme prd a zjišťujeme vše na poslední chvíli. V tomhle případě jsem 2 týdny předem koukl na mapu, abych zjistili, že v okolí nic moc zajímavého není -jediné dostupné cestopisy z okolí byly na 2 dny a šlo o výstupy na alpské vrcholky nebo feraty. To se nás netýká protože jedeme s dětma a 10 dní se tak zdá být v mimosezóně na začátku května hodně dlouhá doba, zvlášť když doma už bylo 30 ve stínu a podle kamer v Alpách teprve slézá břečka z kopců.

Těsně před odjezdem se nakonec vše trochu vylepšilo. Našel jsem kupu zajímavých krásných míst, co se dají v okolí navštívit. Takž bude záležet hlavně na počasí, které se mění každý den – teda předpověď se hlavně mění každý den.  Jeden den nám ukazuje 10 dní déšť a počasí kolem 5ti stupňů      pak zas polojasno se skoro          dvaceti. No ,     nějak to dopadne .

Den 1. Vyrážíme

Nemůžeme to mít       snadné,  a tak           si na cestu sjednáváme ještě prohlídku autostanu uZlínA.

Bohužel     můžou jen do 10 ti ráno a my to tam máme 4 hodiy nonstop cesty. Takže bychom museli jet na Zombíka. Druhá a finální možnost byla sraz u Zlína v16,což jsme naším tempem tak tak stihli. Povedlo se, stan super, jen do cílové stanice jsme to zvládli dojet až o půlnoci zase jako zombící. Kolikrát jsme cestou musei stavět na čůrání tu radši ani nepíšu, ale hádám, že máme průměr tak 3x za hodinu. Musím ale děcka pochválit, že to zvládli a ještě víc musím pochválit nás, že to zvládli naše uši a nervy. Uff.

Den2. odzzombíkování

Druhý den věnujeme odzombíkování. Děti jsou  v 6 ráno krásně čerstvé a mají spoustu elánu, aby nás co deset minut budili až do devíti, kdy spaní definitivně vzdáváme. Do jedenácti máme zombie snídani a pak vyrážíme na hodinku zjistit, kde to vlastně bydlíme. Přijeli jsme v noci, tak jsem neviděl dál než za dělící čáru, navíc pršelo, takže jsme byli rádi, že jsme dokázali odhadnout kudy vede silnice před námi.

Každopádně jsme vyšli před dům a spadla nám čelist. Všude kolem krásné vrcholky ještě částečně zasněžené. Jediné, co mi to to trochu kazilo je fakt, že jsem si doma zapomněl        bundu a vlastně i druhou m i ki nu ,kteroujsem si rozhodl   v zít   seb ou.

Následoval rychlý oběd z tuňáka a rýže z ČR,PÁR výměn  názorů a aještě jedna procházka kolemmistn í skládky n eb oc otoje.

JE to tu fakt mockrásn ý.Ale jsme KO a jdeme zaserovn ouspát.