Siem Riep V. – Kambodža

Už jsme pátej den na jednom místě a začíná nám to lízt na mozek. Taky jsme trochu přehodnotili naše plány zůstat v Kambodže 3 tejdny. Jakmile se vrátíme z Angkoru, tak druhej den ráno vyrážíme zpět Thaisko. Ještě že nejme vázaný letenkama. Asi se pojedem podívat do národního parku. Bude to ještě hodně zajímavý :).

Muzeum války v Siem Reap

Dneska ráno jsme vstali, v rychlosti si koupili bagetu k snídani a vyrazili se sejít s Matějem a Bárou. Spolu jsme pak vyrazili na kolech do místního muzea války. Ujal se nás tam jeden dobrovolnej průvodce, kterej měl ustřelenou ruku od miny. Celá jeho rodina snad zemřela v jeden den. On jedinej přežil. V muzeu bylo vystavených spousta rezavějících exponátů děl, tanků, munice, dokonce i vrtulník. Pár kousků bylo dokonce vyrobeno u nás v ČR. Například tank T-54. Příběhy lidí byly hodně dojemný – možná až moc. Pak si nám samo sebou řek „dobrovolnej“ průvodce o nějakej příspěvek. Trochu jsme se složili a něco mu dali. Už nás kousali komáři, tak jsme se rozhodli vyjet zpátky do města. Ukázali jsme Matějoj a Báře, kde jsme objevili ovocnej talíř a já si tam s nima dal oběd. Terka zatím koupila repelent a něco sobě na zub. Celý odpolko jsme se pak snažili řešit náš budoucí plán, až z toho atmosféra trochu zhoustla. Navíc venku začalo pršet a pršelo až skoro do noci, takže západ slunce v Angkoru, kterej jsme plánovali, nedopad. Snad zítra bude konečně líp.

Levné kopie průvodců Lonely Planet

Večer jsme ještě byli shánět průvodce po Thajsku. Nakonec jsme jednoho ukecali za 4$ …. samozřejmě to byla kopie, ale tak to nám bylo fuk. … celých 30$, nebo kolik stojí normálně se nám platit nechtělo. Na rychlo jsme ho zkontrolovali, jestli je v poho a zaplatili. Doma jsme pak zjistili, že tam nějaká stránky chyběj a nějaký jsou zpřeházený. … bohužel zrovna ty, který by jsme asi potřebovali. No neva – něco tam je. Ze společný večeře s Thomem, Sokongem, Matějem a Bárou taky nakonec díky dešti nic nebylo. Takže jsem si jen kočil pro nudle a pro snídani a vzal si to sebou na hostel. Terka už nic nechtěla, tak jsem to měl aspoň lehčí.

Teď jdem už spát a zítra nás čeká vysněnej Angkor. Snad to bude stát za to a počasí nám projednou udělá službu.